Αποψεις

Λεφτά υπάρχουν και τα έχει ο Σώρρας

511475-ÁÑÔÅÌÇÓ ÓÙÑÑÁÓ

του Βασίλη Βαβάκα

Έλεος! Και εγώ εχω φαει ληγμένα αλλά δεν εχω πει τέτοιες ηλιθιότητες. 600 δισ. ζεστά, μετρητά, χρωματιστά και όμορφα. Μπορεί να ξεχρεώσει το χρέος όμως οχι το αμάξι του. Θα μου πείτε πως γίνεται αυτό; Γίνεται και παρα-γίνεται φίλοι μου γιατί πάνω από ολα η πατρίδα, πάνω από ολα να σβήσουμε το χρεος.
Το χρέος θα το έσβηνε με την μία, μπαμ-μπαμ, το αμάξι του όμως δόσεις εδω, δόσεις εκεί, κατασχέθηκε. Δεν εχει σημασία και θα σβήσει το χρέος και θα μας δίνει και ενα πιάτο να φάμε. Απορώ όμως πως βγαίνει και τα λέει δημόσια, πως κρατιέται να μην γελάσει;
Αντε να τα έλεγε με τους φίλους του εντάξει, αλλά βγαίνει ο κάθε πικραμένος βγαίνει και ο Αρτέμης να λέει οτι του κατέβει. Μπορεί να μην μπορεί να πληρώσει τις οφειλές του ο Σώρρας αλλά το χρέος, χρέος. Μην σαν φαίνεται μεγάλο το ποσό που εχει αυτός ο άνθρωπος, τα 600 δισ. θα πάνε για το χρέος αυτός εχει στην κατοχή του 2,8 τρισ. κυρίες και κύριε.
Καλά ακούσατε, ούτε μισ ουτε δισ, ουτε πισ, μόνο τρισ. Ο Αρτέμης Σώρρας είναι επιχειρηματίας. Μέχρι το 2010 νοίκιαζε φουσκωτά παιχνίδια σε υπαίθριους παιδότοπους. Η δουλειά κάνει τους άντρες, έτσι βγαίνουν τα λεφτά. Αυτά όμως είναι παρελθόν, πλέον μιλάμε για 2,8 τρισ.
Θέλω να θέσω ενα ερώτημα. Πριν βγει στον αέρα τί παίρνει, ο γιατρός δίνει της συνταγές; Δεν εξηγείται αλλιώς. Τόσοι κουτοί αλλά σαν και αυτόν δεν εχω συναντήσει.

Leave a comment