Αποψεις

Λατρευω το χαμογελο σου

19415914_1594619840548046_850554511_n

του Νίκου Ανανιάδη

Ακόμα θυμάμαι τη πρώτη φορά που σε είδα να γελάς και από εκείνη τη στιγμή αυτός ήταν ο στόχος μου να σε κάνω συνέχεια χαρούμενη,να σε κάνω να χαμογελάς και εγώ να είμαι σε μια γωνιά της ευτυχίας σου και να σε χαζεύω. Εξάλλου όσο εσύ μου χαμογελούσες άλλο τόσο με έκανες να σε ερωτεύομαι,με έκανες να σκέφτομαι το επόμενο πράγμα που θα κάνω για να σε δω να χαμογελάς για άλλη μια φορά και εγώ να σε κοιτάζω σαν υπνοτισμένος ,υπνοτισμένος και εκστασιασμένος από την ομορφιά σου και το γλυκό σου χαμόγελο. Ήθελα πάντα να σε βλέπω να γελάς και να τρελαίνομαι περισσότερο για εσένα,λατρεύω το χαμόγελο σου,λατρεύω το γέλιο σου,λατρεύω τα πάντα από εσένα.Ακόμα και τώρα αυτό θέλω από εσένα να χαμογελάς όπως χαμογελούσες και εγώ έλιωνα για εσένα.

 

Leave a Reply

